3/07/2014

Projekt: ciało. Część druga.



Ten post ma związek z bardzo ciekawą akcją. W zeszłym roku wzięłam udział  w fotograficzno - antropologicznym projekcie Klary. W tym roku przyszedł czas na powtórkę i wygląda na to, że jej pomysł, początkowo związany z pracą magisterską, rozrasta się o kolejne wywiady, kolejnych modeli i kolejne sesje. Szalenie się ucieszyłam, że powtórnie mogę wziąć w nim udział i stać się częścią tak fajnego przedsięwzięcia! 



Projekt: ciało. O co chodzi?
 Jak tłumaczy Klara:  Projekt dotyczy ludzkiego ciała i jego codziennej percepcji przez ka¿dego z nas. Ciekawi mnie to, co dzieje się z ciałem na co dzień. Jak je pielęgnujemy, jak żywimy, jak się ubieramy, jak postępujemy z ciałem w chorobie. Wraz ze swoimi rozmówcami zastanawiam się, dlaczego tak działamy, czym kierujemy się w dokonywaniu wyborów, skąd pochodzą nasze motywacje i jak je realizujemy. Czy ciało to zawsze sposób na kreowanie wizerunku, jak chce popularny dyskurs podkreślający potrzebę indywidualizmu we współczesnym świecie Zachodu? A może są inne sposoby patrzenia na nie?

(...)Każdy z moich rozmówców staje mniej lub bardziej nago przed aparatem fotograficznym, by doświadczyć swojej cielesności w nowy sposób. Następnie ogląda siebie, widzianego okiem fotografa. Czy to doświadczenie pozwala spojrzeć na siebie z innego punktu widzenia?

Moja powtórna sesja już pod koniec marca - ekstra! Gorąco zachęcam do zapisywania się lajkowania, szerowania i śledzenia fanpage'a projektu, choć kiedy ostatni raz sprawdzałam miejsca były na wyczerpaniu.

Jestem tutaj! Pierwsze zdjęcie od lewej strony!

Strona projektu - www


Zdjęcia: Klara Keler/ Projekt: ciało

Edycja: ja

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka