8/04/2011

I love...

...Bento!


Próbuję, próbuję, oglądam i tworzę od niedawna. Gdyby nie ten blog gdyby nie pewien przypadek, nie byłoby benta w wydaniu własnym. Mnemonique, dziękuję za inspirację!

A to moje pierwsze. Bento.

Brokuł. Pomidor. Ogórek. Papryka. Sałata. Jaja przepiórcze.



Ośmiorniczka u niektórych - ponoć- wzbudzała ślinotok. Wierzyć?





Ziemniaki. Jajka przepiórcze. Szczypiorek. Wędzony łosoś + panierowana feta z brokułem*



Przygotowanie bento sprawia mi ogromną radość, uwielbiam patrzeć na efekt końcowy i samą siebie zaskakiwać. Początki (nie)skromne, ale idę dalej i zobaczę, co droga benta niesie ;).

W tej inspirującej podróży duetu smaku i wyglądu sięgnęłam całkiem przypadkiem trochę dalej, na zachód od Japonii, do Korei. Poznałam delikatny, intrygujący makaron soba - przewiązany różowym papierkiem, leżący razem z braćmi w paczce, nie wygląda jak jedzenie.

Oto koreańskie kulki mięsne z przepisu Majany. Dla Niego mięso, dla Mnie soba.






*Przepisy: Panierowana fetaZiemniaczki z wędzonym łososiem (lekko przerobione przeze mnie)

4 komentarze :

  1. ojej, czemu mnie tu nie było w czwartek!!!!
    Piękne bento zrobiłaś. Cudna ośmiorniczka. Ja dziękuję Tobie, bo takie posty mnie mobilizują, cieszy mnie że mogę kogoś natchnąć pozytywną inspiracją. Kochana, bardzo Ci dziękuję.

    Kulki cą przeurocze!

    Pozdrawiam
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, moją uwagę najbardziej przykuła ta złowieszczo uśmiechająca się parówka. xD Ale zestaw śniadaniowy zdrowy i pożywny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnemonique, dzięki, ta inspiracja wędruje coraz dalej :)

    shaday, hahaha, ze "złowieszczo uśmiechającej się parówki" śmieję się już kolejny dzień i przestać nie mogę.

    Dzięki za odwiedziny na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga, ale powiem że jest bardzo fajny :) Wesołych świąt, obserwuję i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/ być może u mnie Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka